Echt waar…….60.000 bezoekers

Posted on juni 28, 2009

5



Vandaag is het zover… met de reactie van Henk op het  log over Wouter Bos zit "LA-PAGE" op 60.000 bezoekers….

Heel erg leuk, vind ik zelf….. Ik zit nu even op rozen…. echt helemaal…Nu moet je dingen natuurlijk niet overdrijven… maar toch wel een leuk aantal vind ik zelf…. Het leukste is nog dat het Henk was die de beslissende "hit" gaf…..Vlak daarvoor zat Jeroen Majoor….. verdorie…. Jeroen….. dat is nou toch wel even baaaaaaalen….

Volgende keer beter……grinn…..(geintje!!!!) ….Ik bedank hier al mijn trouwe maatjes….want jullie hebben er allemaal voor gezorgd dat dit aantal op de teller stond…..

 

Proost….. op de volgende 60.0000 hits…..nou ja…. iets minder mag ook wel…. op de volgende 15.000…..met 75.000 is het weer interessant om er een logje aan te wijden…

Agnès

Posted in: Van alles wat