Behoefte aan een beetje kleur….

Posted on juli 19, 2009

2



__________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Na dagenlang bezig te zijn geweest met klussen en sjouwen kreeg ik vanochtend een beetje behoefte aan kleur…… aan veel kleur….kleurigheid…..Ben even in "The Archives" gedoken en heb 3 kleurige foto’s opgeduikeld. Als ik er naar kijk, word ik vrolijk en krijg ik weer energie….. en dat heb ik nodig, want we gaan zo weer aan de slag…. Wel lekker uitgeslapen vanmorgen……enjoy the colours!!!!

___________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Deep Purple

Als je dit nummer wilt beluisteren, zet dan even mijn playlist uit….

Ffkens naar beneden scrollen

;

Posted in: Van alles wat