Fotoalbums op spaces

Posted on december 6, 2009

14



Sinds kort kun je in je updates niet meer zien of er iemand op je foto’s heeft gereageerd. Bij toeval zag ik in een album dat ik weer aan het "opfrissen" was dat er heel veel mensen hadden gereageerd op verschillende foto’s, alleen had ik daar nooit een melding van gezien. Heel jammer… vind het altijd leuk om  een antwoord te geven… nu moet je dus echt naar een album toegaan en foto voor foto uitpluizen of er nog iets nieuws is bijgekomen. Heb nu alle foto’s die commentaar hadden gekregen in de map "foto’s van de week" gezet. Op zich wel leuk, omdat je dan een heel mooie verzameling bij elkaar hebt staan. Van deze foto’s heb ik degene die de meeste commentaren heeft gekregen er uitgehaald en zet hem hieronder….Vind de nieuwe manier overigens wel omslachtiger dan voorheen…. misschien maar weer even een kattenbelletje sturen….?

Deze foto heb ik al eens eerder in een log geplaatst, maar hij blijft blijkbaar "in the picture"

Posted in: Van alles wat