Windows Live Spaces

Posted on januari 1, 2011

0



Eind september vorig jaar maakte ik me nog zorgen over hoe nu alles verder moest…. We kregen de aankondiging dat Windows Live Spaces zou ophouden te bestaan…. ik was in 2005 begonnen met “Space” en heb dat tot 2 dagen geleden volgehouden. Een heel, leuke tijd met veel lwaardevolle contacten…. vooral de laatste tijd werd het erg interessant, omdat ik steeds meer met Franstalige vrienden in contact kwam. Voor mij natuurlijk een heel positieve ontwikkeling. De benadering van Fransen op virtueel contact is heel anders dan die van Nederlanders. Ze zijn veel meer geinteresseerd in Kunst en Cultuur, in artistieke expressie. Ze waarderen het ook anders.. er is meer wederzijdse inspiratie.
De verhuizing naar WordPress met Studio 56 heb ik als zeer positief ervaren. “”Echte” vrienden vonden elkaar hier al snel weer en nog leuker er kwamen ook weer nieuwe contacten bij. Ben nu overgestapt met mijn oude site… er valt nog heel wat te screenen… wil toch wat oudere blogs herzien of op een andere manier hergebruiken. Ik wens alle trouwe vrienden een heel gelukkig 2011 en hopelijk komen we elkaar hier weer tegen…

Agnès

Posted in: Van alles wat