Goedkope of gratis vermaaktips

Posted on maart 20, 2012

0



In deze tijden van economische recessie word ik steeds creatiever op het gebied van goedkoop vermaak. Vandaag begin ik een rubriek met tips, die ik graag wil delen. Vandaag de eerste. Mocht je ook een tip hebben, dan hoor ik het graag dan komt het op  het lijstje te staan en komt het wellicht binnenkort aan bod.

Tip 1:

Het tuinseizoen begint. Speur de plaatselijke kranten af of zoek op  internet naar open tuinen. Heerlijk inspirerend. Je ontmoet leuke mensen, ziet mooie dingen en doet gratis en voor niets fantastische ideeën op.

Ik woon in de provincie Drenthe en heb eens even gekeken wat er deze week(19-t/m 25 maart) in de buurt op dit gebied te doen is.

In Anloo ligt het Pinetum “Ter Borgh”.In 1953 werd het pinetum (2,2 ha) door particulieren gesticht. Het is thans een aantrekkelijk park waarin men langs wandelpaden kan genieten van de grote verscheidenheid in kleur en vorm van de diverse coniferen en heide. Het pinetum is in een stichting ondergebracht. Het beheer wordt door particulieren gevoerd.

Open: dagelijks van zonsopgang tot zonsondergang.

Entree: gratis.

Adsres: Anderenseweg 7, 9467 PG  Anloo.

Telefoon: 050-5257666.

Internet: www.pinetumanloo.nl.

Je kunt er ook prachtige foto’s maken, als je er bent geweest en je hebt mooie plaatjes gemaakt, stuur ze dan naar:

waaro210@planet.nl

Wie weet staan ze dan de volgende keer gepubliceerd in deze rubriek.

getagged:
Posted in: Goedkope tips