Luisterboeken-wel of niet?

Posted on april 23, 2012

0



Luisteren doe ik veel…. vooral naar de radio.. en ik luister (soms) ook naar mijn omgeving… maar luisterboeken… nee daar luister ik weinig naar.. heb ze af en toe gebruikt voor een literatuurles in de klas… en leerlingen zeggen dat ze al fietsend luisteren naar literatuur…. maar verder zie ik weinig gebeuren op het gebied van het luisterboek. Toch kreeg ik vandaag een aanbieding in de mail voor het kunnen aanschaffen van luisterboeken voor de helft van de prijs…ben daar niet op ingegaan…je koopt ze wellicht… en vervolgens liggen ze weer in de boekenkast…. en niemand die er naar luistert…. op vakantie zou het misschien wel handig kunnen zijn… het scheelt je weer een koffer boeken…maar dan nog zit ik liever met een echt boekie op het strand of op een terras.. het zal wel uit de tijd zijn….

Posted in: Boeken